Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Sara - 21 januari 2015 12:26

Jaha det var inte bara David som åkte på magsjukan!:( Jag hade ont i magen och det bara rann ur mig igår och inatt var det Simons tur! Jag är milt sagt lite trött på detta hus fyra väggar. Dessutom får inte David gå till förskoleklassen idag och imorgon och han är ju frisk nu, det blir en utmaning att hålla honom på gott humör. Idag har han fått titta på tv hela förmiddagen och nu kommer snart min snälla mamma och tar med honom ut och åker pulka!


I måndags kom jag iväg och träna iallfall! MEN jag gjorde illa vaden, det har hänt förut, muskeln tror att den är på väg att gå av och för att förhindra det drar den ihop sig! Ont ont! Körde mest styrka efter det.


Funderingar runt träning

Dock har jag börjat klura lite runt träning och viktminskning, igen! Jag har svårt att gå ner i vikt och det verkar som om jag har ändå svårare när jag dessutom motionerar mycket! Det har varit genomgående i mitt liv. Tex kommer jag ihåg när jag var med i viktväktarna då gick jag bara ner om jag bara gick promenader, började jag på Friskis slutade viktnedgången direkt! Jag tänkte nu att det var annorlunda när jag gick på så extremt lite kalorier, jag kanske ändå har kompenserat hörintensiv träning med att äta llite mer? Men jag har märkt att så fort jag började träna hådare, alltså vecka 2 på vlcd så stannade viktminskningen av. Nu får jag ju ett naturligt test eftersom jag inte kommer iväg att träna pga sjuka barn och har lite ont i vaden fortfarande. Går jag ner mer nu får jag ta mig en funderare på hur jag ska göra.... först gå ner så jag börjar närma mig målvikt och sen sätta igång med hårdträningen!


Vikt

Imorse stod iallafall vågen på 80.0 kg! Skönt! Nu är alla gravidkilon borta och jag kan börja beta av gamla synder! Snnart nere på 70+!


Ikväll kommer jag iväg på mitt första gruppmötepå Itrim iallfall och sedan är det dags för bokklubben igen! LOVELY!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards