Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Klar med VCLD

Av Sara - 26 januari 2015 15:36

Jag glömmer bort att blogga lite nu och då.... det är väl när jag har mycket att göra och tiden inte riktigt finns!


Nu har jag gjort mina 3 veckor med vlcd, det gick helt klart över förväntan både i hur jobbigt det var och i hur mycket jag gick ner! Heja mig!! Klapp på axeln!


På tre veckor tappade jag från 84,8 till 78,3, alltså -6,5 kilo!! Fantastiskt! Jag kommer i mina jeans och jag ser ju själv att jag liknar mitt gamla jag! Nu kämpar jag på mot 75 kg som jag vet har varit en ganska angenäm vikt i många år. Jag hoppas att jag ska gå ner det tills vi åker till Idre vecka 9! Det är fyra veckor! 3 av veckorna kommer jag att äta lcd-kost. Smoothies, måltidsbarer och itrims hotmeal. Jag tänker inte ta någon äcklig soppa mer, den tiden får vara förbi, så less på dem nu!:) Vecka 8 tänker jag sen äta ett mål per dag för att kunna äta två mål per dag i Idre. Efter Idre har jag 5 veckor på mig att hitta målvikten innan vi åker till USA! Där tänkte jag att jag kunde unna mig lite nya kläder!


Just idag känns det så lätt! Jag träffade Gabriella min konsulent, jag har satt lite nya mål och förbättringar men det som känns mest lätt är ju att det finns så mycket mer att välja på i lcd-kosten! Äntligen lite tugga! Dessutom trodde jag att viktnedgången skulle stanna av när man gick på lcd-kosten men det trodde inte Gabriella, nu hade jag gått ner väldigt bra de första veckorna men hon trodde nog det skulle gå fortsatt ganska fort! Vore ju amazing!


ha det så gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 mars 2015 07:59

Jag glömmer bort att skriva på bloggen,,,, och så tänker jag att det kanske inte spelar någon roll, det är ju ändå ingen som läser den! MEN så gick jag in i morse och kollade statistik och helt plötsligt har 37 personer varit inne! Då tänker man ju g...

Av Sara - 3 mars 2015 08:24

Hej!   Nu var det länge sen jag var inne här, men jag är på god väg och det går förhållandevis bra!   Veckan efter Gotland åt jag varje kväll, det gick bra och vågen pekade neråt. När vi åkte till Idre hade jag gått ner till 74,4. I Idre åt j...

Av Sara - 16 februari 2015 08:17

Hej!   Nu har vi varit på Gotland onsdag-söndag och jag har börjat äta lite.Gotland var jättetrevligt! Lugn och ro och fina vänner! David och Albin fick styra vilket måste vara lyxigt för två småbröder! Så himla kul också att David och Albin finn...

Av Sara - 9 februari 2015 08:21

Hej!   Imorse vägde jag 74,7, det betyder alltså att jag har gått ner 10 kg på 5 veckor! Det trodde jag aldrig! Den här sista veckan gick jag återigen ner 1,8 kg. När vi träffades första gången sa Gabriella att du kommer ju nästan vara klar när d...

Av Sara - 8 februari 2015 10:00

Hej! Idag är jag och Alva själva hemma, killarna är i Sälen och åker skidor hela helgen. Jag passade på att hälsa på min kompis Karin i Stockholm i fredagskväll och sov över där till i lördags. Karin är gravid och har sjäkv kört itrim vilket gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards