Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Sara - 29 januari 2015 19:20

Den här veckan har det verkligen varit fullt upp! Det är roligt! Då går tiden utan att man märker det! Igår var jag i Stockholm och träffade några kompisar! Vi har bestämt att träffas sista onsdagen varje månad så att vi får lite rutin på det! Alla har fullt upp med jobb, familj och aktiviteter, har vi en bokad dag har vi nog lättare att få till det! Vi var till Vapiano vid Stureplan igår. Mycket bra ställe när man inte ska äta heller! Jag fuskade faktiskt och tog ett glas rött vin! Det var ett klart medvetet val och var riktigt gott!


Något som var kul var att alla såg att jag hade gått ner i vikt! Det värmer lite extra!:)


Jag har rört på mig bra denna vecka, minst 50 minuters promenad varje dag! Bra där! (Idag har jag dock inte hunnit med men jag har varit allt annat än stillasittande så ok! Dessutom är jag trött och har ont i ryggen!) Den hårdare träningen kommer jag vänta med tills jag är i mål viktmässigt! Jag har så svårt att gå ner när jag tränar!


I helgen fyller David så lördagen går i kalasens tecken. Det känns dock ok, ingen större utmaning att hoppa över just fika!


Ha det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards