Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Sara - 2 februari 2015 09:13

Och så var det måndag igen och jag har nu hållt på i fyra veckor med itrim! Imorse vägde jag 76,5 vilket är en nedgång på 1,8 kg på en vecka! Helt otroligt! Nog trodde jag att det skulle stanna av lite mer när man började äta 800 kalorier istället. Fortsätter det så här bra kommer jag att ha gått ner till 75 redan nästa vecka! Om jag har gjort det ska jag äta ett mål om dagen på Gotland, iallafall fredag och lördag- kan vara kul för Maria med lite sällskap!


Jag mätte mig idag igen, det är två veckor sedan! Så här såg det ut:


Mätning

                  5 januari                     19 januari              2 februari

Midja              93 cm                           88 cm              87 cm

Hö lår             65 cm                           62,5 cm           60 cm

Vä lår             64 cm                           61 cm              59,5 cm

Hö arm           34 cm                           32 cm              31 cm

Vä arm           34 cm                           32 cm              31 cm

Hö vad           42 cm                           41 cm              40 cm

Vä vad           42 cm                           40,5 cm           39,5 cm


Lite synd att det går så otroligt långsamt i midjan, men oj vad det syns att jag går mycket! Kul att även armar och vader minskar!


Jag har varit jätteduktig med mina promenader, minst 50 minuter alla dagar utom 1, oftast längre! Dessutom har jag varit ute på en lång cykeltur 1,5 h och igår tränade jag styrketräning. Jag ska ju inte börja träna förrän jag gått ner i vikt men så har min kompis Catta dragit med mig på träning genom herbalife! Det var tabataträning med Åke, jättekul! Det kommer jag vilja gå på men ska nog ge mig till tåls till jag är i mål!


Denna vecka ska jag satsa på att gå varje dag utom måndag, idag kräver mina ben vila och att dricka 2 liter varje dag! tänkte även försöka komma igång med skidåkningen denna vecka!


På onsdag är det itrimmöte igen! Kul!


Ha det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards