Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Onsdag=itrim

Av Sara - 5 februari 2015 09:51

Igår var det dags för möte på itrim igen! Jag började med vägning. Jag hade gått ner 2,6 kilo sen sist (2 veckor sen). Det får väl anses vara bra, sammanlagt på 4,5 veckor har jag nu gått ner 8 kilo! Och det är ju fantastiskt. Det som gnager är att jag har stått helt stilla denna vecka. Imorse torsdag vägde jag som i måndags! Det retar mig lite för jag blir stressad inför Gotland. Jag trodde verkligen jag skulle klara mig till 75 och då kunna äta kvällsmålet med Maria på Gotland men då måste det hända något nu! Jag har fått mens denna vecka så det kan ju också spela roll! Hoppas verkligen på ett tapp när mensen ger sig!


Jag hade iallafall gått ner 2 kilo fett, resten var muskler.... inte så konstigt när jag inte tränar någon styrka utan bara går promenader! Men jag är fortfarande helt inne på att inte börja med hårdare träning förrän jag har landat på min målvikt!


Vi pratade om målbilder och vikten av att ha något att fokusera på! Vad är egentligen min målbild?

Jag vill känna mig lätt så att jag kan springa, saknar den typen av motion! Sen vill jag också passa i alla typer av kläder! Jag vill väga 70-72 och hålla det! Känna att det är ok att ha bikini på stranden och inte se ut som en vaggande anka när jag går. (jag vaggar alltid och är jag dessutom rund ser det värre ut) Jag tror att jag ska ha min 40-års fest som själva målet!


Den 8:e augusti SKA jag vara i mål och ha lyckats hålla det över hela sommaren!


Jag gillar verkligen min grupp - alla känns ganska öppna och vågar berätta och dela med sig! Sen tycker jag att Gabriella är duktig - hon ställer frågor i lösningsfokustänket. Hur har du lyckats med det? Vad är det som gör att du klarar det trots att det är tufft?


Ikväll ska jag åka skidor med Linda i Rönnbyspåret! Mkt trevligt!


Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 mars 2015 07:59

Jag glömmer bort att skriva på bloggen,,,, och så tänker jag att det kanske inte spelar någon roll, det är ju ändå ingen som läser den! MEN så gick jag in i morse och kollade statistik och helt plötsligt har 37 personer varit inne! Då tänker man ju g...

Av Sara - 3 mars 2015 08:24

Hej!   Nu var det länge sen jag var inne här, men jag är på god väg och det går förhållandevis bra!   Veckan efter Gotland åt jag varje kväll, det gick bra och vågen pekade neråt. När vi åkte till Idre hade jag gått ner till 74,4. I Idre åt j...

Av Sara - 16 februari 2015 08:17

Hej!   Nu har vi varit på Gotland onsdag-söndag och jag har börjat äta lite.Gotland var jättetrevligt! Lugn och ro och fina vänner! David och Albin fick styra vilket måste vara lyxigt för två småbröder! Så himla kul också att David och Albin finn...

Av Sara - 9 februari 2015 08:21

Hej!   Imorse vägde jag 74,7, det betyder alltså att jag har gått ner 10 kg på 5 veckor! Det trodde jag aldrig! Den här sista veckan gick jag återigen ner 1,8 kg. När vi träffades första gången sa Gabriella att du kommer ju nästan vara klar när d...

Av Sara - 8 februari 2015 10:00

Hej! Idag är jag och Alva själva hemma, killarna är i Sälen och åker skidor hela helgen. Jag passade på att hälsa på min kompis Karin i Stockholm i fredagskväll och sov över där till i lördags. Karin är gravid och har sjäkv kört itrim vilket gjorde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards