Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Sara - 8 februari 2015 10:00

Hej!

Idag är jag och Alva själva hemma, killarna är i Sälen och åker skidor hela helgen. Jag passade på att hälsa på min kompis Karin i Stockholm i fredagskväll och sov över där till i lördags. Karin är gravid och har sjäkv kört itrim vilket gjorde besöket väldigt lätt, hon hade ätit när jag kom och inget vin lockade! Dessutom fick jag låna hennes itrim-kokböcker. De verkade jättebra och nu längtar jag tills jag får äta. MEN jag är också så vervös. Helst av allt skulle jag vilja gå ner allt på måltidsersättningarna och sen försiktigt börja äta för att vara viktstabil. Nu är tanken att jag börjar äta ett mål på torsdag på Gotland och sen äter ett mål varje dag vecka 8... i Idre vecka tänker jag också försöka hålla mig till ett mål per dag... det känns svårt att hitta bra alternativ på lunchrestaurangerna i skidbacken! Jag kommer ju dock ha några kilon kvar att gå ner.... kommer jag göra det med varierat?


Igårkväll var vi hemma hos min brorsa och firade att han fyllt 37! Jag hade med mig ett pasta hotmeal - oj vad mycket frågor jag fick av hans döttrar! Men det är fanntastiskt vad lätt det känns, det gör mig ingenting att sitta med vid bordet, jag blir inte ens frestad!


Imorgon får vi se om jag nått 75 kilo.... det vore ju fanntastiskt! Jag längtar efter att börja träna ordentligt, känner att jag behöver bygga muskler. Men lite skidåkning får jag in idag iallafall!


Ha det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards