Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Sara - 9 februari 2015 08:21

Hej!


Imorse vägde jag 74,7, det betyder alltså att jag har gått ner 10 kg på 5 veckor! Det trodde jag aldrig! Den här sista veckan gick jag återigen ner 1,8 kg. När vi träffades första gången sa Gabriella att du kommer ju nästan vara klar när du åker till Idre och jag tänkte att hon är ju inte klok! Det kommer ta mycket längre tid än så. Men om jag hade kunnat köra på med bara måltidsersättningar i två veckor till hade jag nog varit väldigt nära målet! Men nu kommer det gå långsammare eller stanna av helt när jag börjar äta på torsdag på Gotland! Det känns ändå schysstast mot Maria.


Måste ändå reflektera lite över denna vecka. Förra söndagen körde jag ett hårt pass med Åke. På måndagen vägde jag 76,5, sen gick jag upp lite till 77 tisdag och onsdag, ner till 76,5 torsdag, ner till 76,3 fredag, sen tappade jag resten fredag, lördag, söndag! Visserligen fick jag mens i måndags, men jag tror också att hårdkörarpasset gjorde sitt till!


Ja nu kör vi.... mot målvikten med varierat! Spännande att se om jag går ner när jag äter 1 mål om dagen!


Idag blir det en riktig långpromenad i solen!


Ha det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards